ישנם אנשים שמסתובבים עם לא מעט רעיונות בראש למוצרים ושירותים שונים, דברים שנראה לי שהציבור הרחב זקוק להם, ואם יהיה מי שידע לייצר ולשווק אותם, אז יהיה לו קהל שיקנה אותם והוא יתעשר מכך. ישנם אנשים שמחפשים רעיונות כאלה וברגע שהם מוצאים אחד כזה, הם לא יודעים מה לעשות איתו, כיצד ליישם אותו.
הרבה פעמים זו הבעיה של אנשים שעוסקים בתחום של יזמות וחברות סטארטאפ. או שיש להם רעיונות רבים והם לא יודעים איך להוציא אותם לפועל, או שהם פשוט יש להם את הכלים אבל אין להם רעיונות והם מחפשים כל הזמן, את הרעיון אותו יוכלו לממש.
כשאנחנו רוצים להתייחס למשמעות של רעיונות לסטראט אפ, עלינו לקחת בחשבון את שתי האפשרויות ולשאול את עצמנו, כיצד מגיעים לרעיון וכיצד עובדים עם רעיון קיים.